Pages

Thursday, October 15, 2009

::kehairanan bertandang atas sikapnye::



kenape dengan die...??

knape die buat macam tu...??

ape maksud die...??
ade maksud tersirat yang mahu die sampaikan pade saye ke...??

die marah...??
die benci...??
tapi kenapa die perlu marah...??
kenapa perlu die benci...??
kecuali lah kalau die....

ke die buat semue tu sebab nak tunjukkan rase ketidakpuasan hati die kat saye ni...??
atau mungkin die berkecil hati dengan sikap saye...??

saye ke yang salah...??
tak, saye tak salah...die yang salah! saye jauhkan diri sebab sikap die.
Salah saye mungkin cume sepi tanpa berita. Sepi tanpa beritahu salah die. Tapi die patot tahu kenapa saye menjauhkan diri. Sikap macam tu susah nak diterima okay. Mak selalu pesan, kawan kawan juge...sikap kaum adam yang macam tu harap-harap dijauhi, sebab nanti merana hati...

ekceli..is he refering all those thing to me...??
betol-betolkah die tujukan untuk saye...??

pelikkkk....
atau mungkin saye yang terlebih sensitip gamaknye...
ntah ntah, langsung tiade kaitan dengan saye kot...perasan lebih jek cik rosmawar ni,

bluweekkk...
kalau die tahu pasti die muntah darah atas tahap keperasanan saye yang tinggi ni...adoiiyaiii!

ape lah yang saye merepek ditengah-tengah malam ni...

okay fine, saye ngaku saye rindu die...benci la ade perasaan macam ni pade seseorang seperti die~!



2 comments:

Beautifool Life said...

pelik nih...

Blossoming Rose said...

ha'ah, pelik kan, hairan bin ajaib...ahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...