Pages

Saturday, May 7, 2011

::ini mak saya::



Special dedicated to my mum,
.DAHARAH AWANG.



walaupon mak tak secantik Rozita Che Wan,
..tapi mak tetap cantik dihati saya.

walaupon mak tak sepandai Tun Dr. Siti Hasmah,
..tapi mak tetap pandai dihati saya.
walaupon mak tak sekaya Datin Rosmah Mansor,
..tapi mak tetap kaya dihati saya.

saya tau...
saya bukanlah anak yang terbaik untuk mak...

saya selalu melawan cakap mak,
saya selalu sakitkan hati mak,
saya selalu lukakan hati mak,
saya selalu buat mak susah hati,
saya selalu endah tak endah bila mak membebel,

tapi saya nak mak tau...

betapa seringnya saya melawan mak,
betapa seringnya saya sakitkan hati mak,
betapa seringnya saya lukakan hati mak,
betapa seringnya saya susahkan hati mak,
betapa seringnya saya endah tak endah bila mak membebel,

jauh disudut hati saya ini,
saya sangat menyayangi mak.
seluruh hidup ini tidak dapat terbandingkan dengan kasih sayang yang dicurahkan oleh mak.
terima kasih mak...

SELAMAT HARI IBU,
mak




dedicated from your lovely daughter,
.ROSMAWAR ABDUL MANAF.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...