Pages

Wednesday, July 21, 2010

::nak cakap mereng tahap ape pon tak tau, sengal betol::


...atoiiyaiiii...


lately ni (jap pikir jap. lately ni je ke? rasenye mmg slalu je terbuat benda alah ni). oke, semula. lately ni, saye kerap bebenor tersalah send sms kat orang.

nak msg si A, terhantar kat si B. nak msg si C, terhantar plak kat si D. macam mane tu! haishh, betol2 jiwe kacau sunggoh....

jadik pade sesiape yang ter'dapat' atau ter'terima' sms dari saye tapi menurut firasat anda2 msg itu bukanlah purposely ditujukan untuk anda2...paham2lah yea, sile abaikan sms tersebut. but do alert me. sbb sometimes saye tak tau pon saye tersalah send sms.

cube anda2 bayangkan, saye ni dok lah menanti balasan sms tersebut (ibarat menunggu kucing bertanduk) padehal org2 yang sepatutnye tu tak tau pon tentang kewujudan sms tersebut...hurm, kesiankan!


*rase2nye, itu dikire penyakit ke ape eyh?



2 comments:

Jamiel said...

Relaks ar..
cool je..
awk jgn byk pk sgt..

Cik bunga mawar said...

thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...