Pages

Tuesday, July 20, 2010

::sedih::



.tadik dpt sms dari ayah.
.ayah ckp JERRY dah takde.
.sedihnye.

.JERRY.
.ni name timangan yang Adam bg untuk kucing kecik kat dalam gambar tu.
(kucing kecik tu kucing kesayangan Adam)

.rase sedih sangat.
.nanti balik tepeng, dah tak dapat nak jumpa die dah.
.dah takde dah kemeriahan suara die bersama yang lain2 untuk sambut kepulangan kami nanti.
..JERRY, kamo akan tetap dirindui..

:'(


5 comments:

dia said...

owh sy pahami perasaan itu kerana pernah mengalami seperti itu...rs kehilangan sgt sbb kucing sgt rapat..malah kami skuarga anggap manja mcm keluarga kami..adik yg bongsu

dia said...

owh sy pahami perasaan itu kerana pernah mengalami seperti itu...rs kehilangan sgt sbb kucing sgt rapat..malah kami skuarga anggap manja mcm keluarga kami..adik yg bongsu

Jamiel said...

Nak wat camne..
Jgn la sedih sgt..

health-beauty-slimming said...

comelnye jerry,sabar yek..jgn sedih sgt.

Cik bunga mawar said...

oke semue...thanks~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...