Pages

Friday, November 30, 2012

Lunch Treats^^


Anneyong Haseyo! Assalamualaikum! 

Wah, dah lama tak jengok blog and blog walking ke blog2 lain. Limited connection sebab jarang ada kat rumah. Last 2 weeks, ke Terengganu. Bertandang ke majlis kahwin sebagai 'pengapit' kepada teman baik. 

Bila tengok balik gambar-gambar semua rasa macam nak nangis la pulak. Bukan sedih sebab kawan kawen tapi sedih sebab badan makin kebaboom debabbbbb! Double chin tu tak payah nak cerita lah dah memang sejak azali ada huhu. Oke2, enough cerita pasal kawen-kawen ni. Later saya cerita kat entry lain, special^^

Well, hari ni saya nak cerita pasal makan-makan. Topik feveret saya ni (pastu whining pasal berat badan yang degil tak mau turun-turun. Nak kena ketuk kepala gamaknya saya ni). Back to the main topic! Today is my company Financial Year End. Soooooooooo, semua orang dapat makan free!! Yeayyy!! 

Oke, first dengar je 'makan' terus saya senyum sampai telinga. Then, dengar pulak 'free' lagilah bertambah senyuman saya ni hehe.

Nando's Lunch treat from Company to everyone :)


That's all for today. By the way, mungkin saya akan berjauhan dari connection semula. Till then, adios.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...