Pages

Wednesday, August 29, 2012

suddenly becoming the Kipas Susah Mati Kim Jong Kook^^

 
Since when eyh?! Entah. Not really sure. Sedar-sedar aje dah terminat^^ Maybe sejak tertengok and teraddicted to Family Outing lagi kot. Dalam family outing tu, semua family member best and gila-gila. Yang paling saya suka adalah awkward couple KookRie [apabila Kim Jong Kook yang pemalu bertemu Lee Hyori yang ganas - asik nak bergaduh je kerja diorang]. Gaduh-gaduh manja gitu. Sweet walaupon kadang-kadang Hyori Nunna sengaja membuli KJK berlebih-lebihan.
 
 
 
Masa layan last episode Family Outing tu, rase sedih sangat. Time tu terpikir, mesti dah tak dapat nak bergelak sakan lagi dah lepas ni. Diorang punya lawak boleh buat kita gelak sampai guling-guling ok. Tak percaya? Pergi tengok sendiri...
 
Anyway, tak lama lepas tu tiba-tiba dapat berita gembira dimana produksi yang sama telah terbitkan pulak rancangan Running Man [ada KJK and YJS]. So, kefanatikan saya terhadap KJK kembali semula^^

Ah! Melalut pulak. Actually saya nak cerita pasal benda alah kat bawah ni sebenarnya. Minggu lepas, seperti biasa saya akan singah sekejap kat KJKGlobal fanpage, then ternampak admin dia post something kat wall fb. Saya baca and rasa macam menarik je kan, so saya pon tanpa rasa segan silu terus melawati page yang dimaksudkan itu.

 
Tak sangka, admin dia memang entertain setiap pertanyaan, satu-persatu. Teruja sunggoh! Kat bawah ni adalah antara soalan-soalan yang diajukan kepada KJKGlobal berkenaan Kim Jong Kook. Salah seorang yang bertanya, sayalah tu hehe...
 
 
SOALAN SAYA :
Is KJK have any planning to come to Malaysia in the near future? Really hope to see him here^^
 
[Saya amat berharap KJK / Running Man member datang shooting kat Malaysia ni. Ala, macam yang diorang pergi shooting kat Thailand tu.Tak silap saya untuk episod ke 50 RM kot. Tapi melihatkan kepada jawapan yang diberikan kat atas ni, nampaknya mcm lambat lagi lah diorang nak jejakkan kaki kat bumi Malaysia ni kan kan. Well, apa-apa pon I am looking forward to see them live here in Malaysia. Pray Hard]



SOALAN SAYA :
Is KJK can speak english fluently?

 
[Terlintas nak tanya soalan ni sebab dalam rancangan Family Outing ke, Running Man ke, kebanyakan member mesti nak mengelak seboleh yang mungkin untuk berkomunikasi dengan orang asing. Alasan yang selalu diberi adalah sebab english mereka very limited. But I dont think almost everyone pon tak tahu nak speaking kan. If I am not mistaken, masa Running Man shooting dekat China dulu, KJK ada speaking dengan local people - belakang takbir. So I just want to make sure on that hehe...Maybe they purposely pretend for the sake of variety show. Who knows]



By the way, if you also one of his fans...you can ask anything to KJKGlobal regarding our Han Namja Kookie^^. Anything! So, pls feel free to visit here

 
Oklah, adios people :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...