Pages

Thursday, September 25, 2008

Aku mau jadi p.o.k.o.k.

Ada sebatang pokok yang tua....
bila musim hujan,
beberapa helai daunnya akan tumbuh....
bila musim luruh pula,
angin akan menerbangkan semua daunnya....
jika diberi pilihan, yang mana satu yang akan menjadi pilihan hati?
hujan?
angin?
musim?
daun?
atau pokok?
  • Aku? Sekiranya aku diberi pilihan, aku mau jadi pokok. Aku suka tengok pokok. Pokok cantik dan menenangkan jiwa. Kehijauan daunnya dapat membawa aku jauh dari dunia yang penuh kesengsaraan. Aku mahu dunia yang sebegitu. Tenang.....

Jawapan:
  • MUSIM ~Mencintai dua oarang dalam satu masa~
  • ANGIN ~Kamu org ketiga dalam cinta tiga segi~
  • POKOK ~Kamu begitu setia pada pasangan~
  • DAUN ~Seorang yang playboy/playgirl~
  • HUJAN ~Kamu mahu mencari seseorang yang betul-betul cintakan kamu~

me and myself ~rose~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...