Pages

Saturday, May 30, 2009

::helloooo peeopos..i'am back::



wah~!!
it's been a while i'm not updating my blog...
windunye saye,
huhu...

anyway,
ini adalah satu kejayaan besar buat diri saya,
yeayyy~!!


bangga duwh~~kerna berjaya menghilangkan diri dr berbeloging-beloging selama tiga minggu lebih atas2 sebab2 yang bisa menyemakkan jiwa...tak perlu lah anda-anda tau kerna ianya semak bagi saya, dan saya pasti... semak juga bagi anda

~_^


tapi saya akui...kadang2 hati meronta-ronta sampai tersiat-siat juga mau berbeloging..tangan habis merah digaru2...gatal kerna kepingin untuk menekan rakus keybord...saya mau contengan hati saya dilakar pada muka pc...contengan2 yang kununnya hasil picisan saya yang terhebat,hahaha...

Haiiisshh~!! cannot TAHAN cause ini jiwa saya...hidup saya hambar tanpa jiwa saya, kosong umpama lohong hitam


='(


OMG, saya sangat cinta sama bloging2...jangan paksa saya tinggalkannya...TOLONG!! Saya merayu~~!! Kalau tidak mahu tahu pasal saya, jangan datang menyinggah...pada yang mahu silakan =)

enough bout that, sebelum saya merapu meraban tak tentu hala [sindrom kerna dah lama tak tulis blog] baik saya berhenti dulu...

anyway,banyak cerita nak diceritakan sepanjang mendiamkan diri nih...
maybe I'll tell it later, k




* saya restless...penat dengan banyak benda, penat sangat





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...