Pages

Tuesday, May 5, 2009

::pindah::


udah hampir dua minggu keluarga saya pindah...
masih di kawasan yang sama, di ULU SEPETANG...
cuma yang bedanya hanyalah tapak rumah...

dulu di kampung,
sekarang di taman sebelah kampung itu,
yang akan datang di kampung sebelah pula,

+_+

Haiiissshhh~
jiran2 masih tetap yang sama,
...cuma...
sedikit sedih dan pilu

saya sayang rumah lama saya, walaupun tak cantik dan buruk tapi banyak kenangan saya disitu
...mau nanges nih...


rumah lama
terpaksa pindah kerana projek keretapi elektrik sedang dijalankan
[landasan keretapi hanya beberapa meter sahaja di belakang rumah saya]


rumah sekarang
terpaksa menyewa dulu sebelum rumah baru siap sepenuhnya...mungkin tiga empat bulan lagi


bakal rumah
sedang dalam pembinaan




* saya tetap bersyukur dengan apa yang saya miliki ^_^



8 comments:

karen.yaacob said...

cantek la rumah baru nnti...

XD

Blossoming Rose said...

biasa2 jer,
xdoklah besar manapun...

nampak dr luar jer lebih tu,ehehe...

Ein Nurein Heeinim said...

wah bestnyer dpt buat umah baru.. ;-)

buck said...

ulu sepetang ni ada kena mengena dgn kuala sepetang kah?

Blossoming Rose said...

to ein:

first time buat umah...slalu pindah kat umah yg dah siap ;)




to buck:

banyak kaitannya...kami dikaitkan dengan satu sungai~

anyway, mee udang kt kuala sepetang sngat SEDAP~!! tp kita pun tak pernah cuba lagi...dengar org ckp jer ;)

karen.yaacob said...

ni tanah pampasan ke ros?cost bt rumah sume diorg tanggung?

Qira Iman said...

yeayyy umah baru! (:

Blossoming Rose said...

to karen:

x ah...ni mmg tanah ayah aku,
yg pampasan punye lom dpt lg...kalu xsilap la..




to qira:

hehehe....mmg swonok dpt umah baru
~_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...