Pages

Monday, May 4, 2009

::Nurnazuhaili Harun::


nona
...happy birthday to you...
on 1 MAY ari tu
ingat...gua sayang lu

^_^

hargailah setiap apa yang berlaku dan sayangi insan2 disekeliling kamu,hargailah mereka semua
...okay...




* sorry sbb lambat post entry ni...tapi aku dah wish awal-awalkan ~_^



2 comments:

karen.yaacob said...

rosmawar.. knp dgn page kamu ni??
knp ade entri terselit kt sblh kanan tu?

heran deh..

Blossoming Rose said...

eh~~?
yeke...

nanti ku cuba betulkan...sat no~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...