Pages

Saturday, May 30, 2009

::my BIG day, yours too::



1st JUNE 2009
...senyum2 sampai telinga...
...itulah tarikh saya untuk berconvocation...
dan tarikh pada mereka2 juga


congrats

1.me and myself
berjaya jugak saya grad on time...bangga2 dan riak, ooppss~!!

2.person that close to me
nona, karen, kelly, nu'ui

3.my broadcasting classmate
terlalu banyak untuk dimentionkan nama2 mereka disini

4.my masscom mate
ini lagi lah terlalu ramai untuk dilistkan

5.my uitm mate
walau tidak saling mengenali..saya tetap nak ucapkan congrats pada mereka2

6.and last but not least
kepada mereka2 yang akan berconvo tak kiralah dimana jua anda berada, tahniah [dah terasa macam salam diperantauan la pulak,hahaha]




* mr. blacky sudah menjalani operation...tapi mungkin perlu sekali lagi menjalaninya kerana selepas operation ari tu dia kehilangan suara....rindu saya nak dengar suara mr. blacky ='(


5 comments:

wawa_syazwany said...

Congrats kak rose..!!! hehehe....xoxo.. =)

Ein Nurein Heeinim said...

tahniah2 kak rose.. hehe..

Blossoming Rose said...

thanks to both of u ~_^

xoxo,
kak rose

sunflower said...

ros..congrates...org yg da konvo, ros xnk wish congrates gk ke? :p

Blossoming Rose said...

ala Bai...ang pun nk jugak wishnya ke~?


*okay la...pada org2 yg da konvo pun congrates jugak yea =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...