Pages

Monday, March 23, 2009

::wang atau nyawa::




Haaiiiissshhh!Attoiiyaiii!
di tag oleh Fariza...nasib baik dia kata saya spesel jadi saya rela menjawabnya sepenuh hati

^_~


5 Yang Paling Spesel - Orang Yg Masih Bernyawa:
>> Myself [priceless]
>> My Lovely Family [Mak, Ayah, Kak Ita,Ida,Hawa,Adam]
>> My Besty Friends [Kak Eida,Nona,Karen,Kelly,Nu'ui]
>> My Calon Boyfie merangkap Calon Hubbie [Saya masih ternanti-nantikan dia]
>> My Generation [merangkap sedara mara dan sesiapa yang mengenali saya]


5 Yang Paling Spesel - Makhluk Bernyawa Bukan Orang:
>> My Pets [Moche,Oyen,Mecalow-rest in peace, Domo, Jerry, Kakak]
>> Coco [anjing yang tidak bertuan dan menjaga rumah saya setiap masa]
>> Kucing jiran saya [Si Putih yang sangat suka bertandang dan mencari oyen, teman sepermainan]
>> Burung2 merpati milik jiran sebelah rumah [dah terasa macam kat london pun ada,hahaha]
>> Cengkerik2 kat sekeliling rumah [memeriahkan suasana malam]


5 Yang Paling Spesel - Harta Benda Yg Memang Tak Bernyawa:
>> Handphone Nokia [tak ingat model apa tapi yang pasti hanset daun]
>> Camera Digital Samsung [I used my own salary - it's my birthday present that I bought for myself]
>> Komputer aku yang besar gedabak [Dah macam tv pun ada gak]
>> Kereta dan rumah [bakal ada-aci tak tulis siap2?]
>> Apa2 sahaja yang saya miliki semuanya spesel ^_^


5 Yang Paling Spesel - Ape-ape Yg Jadi Nyawa Anda:
>> nyawa saya
>> nyawa family saya
>> nyawa kawan-kawan saya
>> nyawa calon bf merangkap calon suami saya
>> nyawa sedara-mara dan harta benda saya



5 Yang Paling Spesel - Penjawab Tag Nyawa Yg Seterusnya:
>> Karen
>> Raje
>> Hanim
>> Si Rebung a.k.a nadia
>> Ein


*wang atau nyawa??!!??

kalau saya...boleh tak saya pilih atau [apa ntah aku merepek] sesiapa yang kena tag tu, jalankanlah tanggungjawab anda



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...