Pages

Monday, January 25, 2010

::ade sesape tau tak pasal ni??::


saye
zihan...u memang pakai jam kat tangan kanan eyh?

zihan
tak, ni sebab ai nak pakai gelang lip lap ni kat sebelah kiri...tu yang tukar
(memang lip lap abes gelang die tu, silau mate)

saye
terase pelik jek, pakai tangan kanan...nanti asek tersalah tengok tangan.

zihan
ha'ah, memang pon. tapi, ustazah ai dulu cakap, orang yang pakai jam kat tangan kanan, kebanyakannye selalu on-time

saye
ohhh eyh!


cube berpikir secara logiknye.

betolkah kalau kite pakai jam kat sebelah pergelangan tangan kanan, kite tanpe sedar akan jadik seorang yang tepati mase?? hurmm....

berpikir lagi. teros berpikir. akhirnye memakse otak untuk berpikir sebab dah tokleh nak pikir dah.

ohhhh!
patotlah saye selalu tak tepati mase, sebab saye pakai jam ditangan kiri upenye..
haihhh!

moral of the story:
ade sesape tak yang tau pasal ni? sekarang saye selalu perhatikan orang2 yang saye kenal pakai jam...kalau boleh saye mo cube pastikan kesahihannye :)


4 comments:

dia said...

yer pernah dgr org ckp cmtuh gak...m.be org slalu guna tgn kanan secara kebetulan akan tgk bnyk kali..takut utk terlambat so automatik menepati masa la...

Blossoming Rose said...

owh begitu...abes tu ko gune tangan mana babe?

dia said...

aku kiri ke kanan ke mst dtg cepat jer..gelabah terlebih takut lambat...so kiri la

Blossoming Rose said...

bagus2~

aku sendiri pon, kalau kanan ke kiri ke..tetap lambat gak,hoho~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...