Pages

Thursday, January 14, 2010

::kenapakah perasaan ini tetap bertandang?::


...owh! hari ini saye sunggoh2 gembira...

HAPPY TO THE MAXIMUM!
thanks guys kerna buat saye senyum2 kesukaan dan membuatkan hari saye penuh dengan colour (colourfull)...anda memang best, terbaek!
(photo-photo akan diuploadkan pade next entry...tu pon mengikut kerajinan saye diwaktu itu oke)

anyway, anda2 yang dimaksudkan ialah
*bunyik drum dimainkan*
....

......


..........



...mas + zihan + ana (ni jumpe sekejap jek sbb die kene masok keje balik) + dieya + qis + yan + syu...

:-D




tapi

...


.....



.........



entah kenapa saye masih teringat-ingat yang ini



*sigh*


..saye rindukan orang-orang disebalik due gambar ni..
..saye rindukan perasaan itu..
..kenangan manes yang akan saye semat seindahnye dalam hati saye..

...hurmmmmm, entahlah...
...saye merasekan yang saye sudah semakin jauh dari kesemuenye, jauh dari kesemue mereka2. Terlalu jauh mungkin...


*air mate bergenangan di tubir mate*


*sedih dan sebak*


....arghhhhhhhh! benciiiii....


*tepuk pipi sekuatnye*


.....rosmawar...please wake up. Bangunlah dari mimpi. Kembalilah sedar di alam realiti.....


*senyum sumbing*



4 comments:

dieya said...

jgnlah sedih ya..ramai org disekeliling anda mahu dan berusaha buat anda gembira...mmg ptot kenangi ms lepas tp itu xmenghalang kita utk terus gembira..
suatu ketika kau pernah kecewa atas apa jua keadaan..tp jgn cepat hanyut..teruskan berjuang utk hidup..chaiyokkk

Cik bunga mawar said...

thanks yang,

aku hope sangat dpt suke2 mcm dulu2 balik, hope sangat bende mcm ni xpernah terjadi (babe, tolong tampar pipi aku bagi aku sedar sket,huhu)...

nape entah susah sangat aku ni nak let go, benci...

thanks korang semue sbb buatkan aku gembira walaupon korang xpernah tau cite sebenarnye dari aku...thanks sbb xpernah pakse aku utk cite semue tu kat korang2

:)

dieya said...

ermm mungkin ko blh stat blaja let go all da bad feeling..lepaskan itu hanya kenangan...ko tlalu kongkong diri ko la..let bygone be bygone k dude

p/s: betul ko suh tampar pipi ko..if aku tumbuk, sepak skali boleh x?

Cik bunga mawar said...

sampai hati ke ko nak tumbuk and sepak aku yg cute ni (^_=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...