Pages

Sunday, January 3, 2010

::indahnye ciptaan tuhan::


saye sangat suke perkara-perkara indah...jadi untuk tidak melupakannye, saye pasti akan abadikan melalui lensa kamera terchenta :)

mari saye bawakan kamo-kamo melihat melalui pandangan mata saye...mau?
























menurut kamo-kamo2, bagaimana? indah??



...INDAH BUKAN...


9 comments:

sunflower said...

ros..ko amek pic tuh sndiri? siyesly sgt cantek.. esp pic kt obs n teluk sekadeh..missed all those memories back in lumut :(

Blossoming Rose said...

bai: rindu kan...kat sana kite penat fizikal jek tp tak serabut pale otak sikit pon, kan? :)

p/s: yea ar..aku tangkap sendirik semue pic2 dengan kamera biru aku tu...

Nore said...

rose. gambar2 ini sangat MELETOP TOP TOP okehhh.

cun2!

Blossoming Rose said...

nore: tak terkate2 bile kluar perkataan MELETOP dari mulut ko tu, ehehehe~

Haida SyuhaDa said...

windu sgt saat itu...mish that place =(

Blossoming Rose said...
This comment has been removed by the author.
Blossoming Rose said...

syu: agreed~

p/s: nak tukar profesion la cmni...rase2 sesuai tak aku jadik photographer?! ;-p

dia said...

mme sgt windu..wink2..jd photographer pon ok jugak..buat part time ka...

Blossoming Rose said...

dieya: tolong belikan slr sebijik kat aku...kompem pasni leh jadik photographer *wink2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...