Pages

Tuesday, August 23, 2011

::sebab mereka ini sangat rajin jawab teka-teka saya, jadi saya nak...::



jeng! Jeng! Jeng!

ini lah dua orang bloger yang rajin menjawab teka teki saya haritu. Ala, teka-teki pasal kuih tu. Tak ingat?! ha, kalau tak ingat cuba kelik SINI. Haritu saya dah janji, siapa yang jawab teka-teki tu saya akan promote blog dia kat sini...so, this it is!



*drums roll*




1) f@ryz@

Dia ni kawan sekolah saya masa sekolah menengah dulu. Rasanya, dekat sepuluh tahun kot tak jumpa dia, alih2 dalam blog pulak boleh terjumpa. What a small world kan kan. Anyway, dalam blog dia ni...dia banyak ceritakan perihal anak dia. Ibu mithali la nih. Sedar tak sedar dah dua orang dah anak dia rupanya. Comel seyh si Amir & Azri tu, macam nak gigit2 pipi diorang (tetiba rase jeles, haha)...


2) saye cik melur, datang dari desa

Ni pulak kawan saya masa diploma, merangkap ke degree. Saya selalu panggil dia dengan nama "jiran" sebab masa degree dulu dia berjiran dengan bilik saya (Kolej Melati, UiTM). Okelah, dia punya blog berkisarkan tentang hidup dia. Sangat comel oke sebab dia ni gadis klasik and hidup dia selalu je nampak happy. Susah tau nak nampak dia down walaupon dia sedih2 (rasa jeles jugak haha *hantuk kepala)...


dua2 xde header nak tepek kat sini, so saya letakkan link diorang je lah eyh. Okelah, kalau korang rajin, singgah2 lah blog diorang tau :)











4 comments:

Faryza said...

hehehe.. terima kasih.. ape kate ros hadiah kan header utk blog saya..kekeke..br leh tampal header.. tak pandai nk buat la.kekeke

Cik bunga mawar said...

hehe...

nak header ke? tapi aku buat xdaklah hebat sangat...guna benda2 basic ja...

Faryza said...

hehehe.. ko nak buat ke? sure laa nak..
simple2 je sudah la... nk source ape??
email: faryza@gmail.com

tq

Cik bunga mawar said...

Babe, aku dah email kt ko header tu...kalu puas ati guna la eyh :)

p/s: gambo rampok dari blog ko k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...