Pages

Thursday, June 4, 2009

::bencinta::



oh no~!!
What's wrong with my feeling~! mix emotion I guess ='(

Wakeup! wakeup!
Rosmawar...
..come back to reality..


kenapa dengan kamu nih~!??!? dulu bukan main benci lagi, nak pandangpun menyampah tapi sekarang macam tersuka la pulak...

Aku sendirik jadik kompius..suka ke benci~? Haiisshhh~! Aku benci perasaan nih...pergilah main jauh-jauh...jangan datang ganggu hidup aku~! Aku tak mahu terus suka-suka sama dia sebab aku benci dia...

jangan rosmawar~!!


tolak perasaan itu jauh-jauh...cuba ingati kembali, sikapnya yang sangat jelik itu, dan disebabkan itulah kamu membencinya. Please bear in mind..Kembali waras, please...



* jangan terlalu membenci kerna lama-kelamaan boleh jadik suka....so rosmawar, jangan benci sngat, buat biasa-biasa aje...semoga perasaan itu akan lenyap, gambatte ne ~_^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...