Pages

Friday, June 12, 2009

::sialan~! harap bunyiknya tidak kasar::



"Mr. Sweet Talker" sms aku...
tanya soklan yang rasanya takdak kaitan pun...

aku campak anset jauh2,
aku takmo pandang lansung ke arah itu...

aku cuba bertahan~!
jangan balas~!
takmo balas~!

perlu bertahan~!




5 minit...







10 minit...









15 minit...











20 minit...













sejam...












tapi akhirnya,
kekunci anset daun aku tu...tetap jugak aku tekan,
dan...

aku membalasnya~!
demmit~!


T_______________T




itulah aku~! lemah~! sangat lemah~! Mudah sangat mengalah dan mengaku kalah~! Sebenarnya, aku tak sampai hati biarkan org2 yg msg aku tertunggu2 tanpa balasan walaupun ketika itu aku tengah marah gila2 atau merajuk muncung2 panjang sekalipun~! Sebab aku tak suka perasaan tertunggu2 itu jugak...Jadik, aku pasti akan membalasnya...penentu untuk menerima balasan sms dari aku hanya cepat atau lambat sahaja...

same goes to phone call...walaupun aku taknak angkat, tapi last-last aku akan jawab jugak~! That is ME~! Aku menci~! Kunun2nya nak merajuk lama2...nak marah2 tahap dewa...nak protest2 tunjuk perasaan hati...nak melupakan certain2 people yang kununnya telah sakitkan hati aku... tapi last2 aku tetap akan mengalah~! Hati aku mudah sejuk dengan pujukan, mudah disogok dengan ayat2 manis...menci~! Mereka yang rapat dengan aku, tahu aku ini orang yang bagaimana...betul tak~!

anyway, aku akan tetap mengalah dan terus mengalah~! tak sampai hati nak buat orang sakit hati sebab tindakan aku...tak sampai hati nak buat org sedih sebab percakapan aku...tak sampai hati nak buat org itu dan ini walaupun sometimes aku tetap juga sampai hati buat perangai kat org2 tertentu, tapi tak lama dan tak selalu okay...[agaknya, bila kita sayang kat certain2 org, kita memang selalu jek nak buat perangai dengan diorng yeah~? susah mo mengerti sikap itu...apa-apa pun, AMPUN yea~!

adushhhhh~! perasaan ini memang selalu buat aku lemah dan kompius~ aku menci~!





* maaf kawan2...aku memang tengah dalam proses melupakan "Mr. Sweet Talker" itu...walaupun aku pernah cakap aku belum betul2 jatuh hati pada dia tapi tetap juga perlukan waktu... aku tak kuat dan tak tetap pendirian, aku akan cuba lupakannya secepat mungkin~!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...