Pages

Wednesday, June 24, 2009

::masa yang begitu pantas berlalu::


...Innalillahiwainnalillahirojiun...

01 June 2009
kenangan terakhir sebelum dia meninggalkan kite semua :'(


saya maseh terkejut dengan pemergian Abdul Hafiz [apit san] ke rahmatullah petang tadi. Sukar mempercayainya tapi itulah kenyataan yang saya perlu terima. Setiap pertemuan pasti ada perpisahan...Semoga dia ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman, Al-Fatihah~!

Tuhan lebih sayangkan ko apit~! Aku akan merindui ko...kenangan ko dengan aku, akan aku simpan elok2...u are one of my GREAT japan' group mate u know, and you're a greatest man that I've known.... I'll miss you, dear~


:'(



saya mule menyedari yang hidup ini sangat singkat...hidup ini juge sukar untuk diramalkan...unexpected~! Apa sahaja boleh berlaku...
...time and tide wait for no man...
oleh itu, kite perlu menghargai setiap detik yang datang seolah-olah tiada lagi hari esok untuk kite




* mari menggunakan masa sebaik yang mungkin...mari menghargai segalanya~!




4 comments:

FATENEDAN said...

rose..sy juga sgt sgt sgt teperanjat..tragis cara apit pergi..mahalnya harga sebuah nyawa tp dibyr begitu..sedih rose..sy sayu..aduhh..terngiang2 waktu diploma dlu..dia agak rapat sama sy n sorg lg kwn..kami salu borak sama..aduhh..sedih la rose..sedih..=(

Cik bunga mawar said...

faten,

saya juga terkejut yg amat,kaku seketika, mengeletar seluruh urat sendi...I can't believe it~! benda nih,mcm mimpi je rasenye tp lepas saya sedar dari tido...saya tau, saya bukan bermimpi lg...ini kenyataan yg harus saya terima :'(

dia mmg baek hati dan peramah...sbb tu tuhan amek dia dulu sbb TUHAN lebih sayangkan die~

* semoga rohnye dicucuri rahmat,AMIN~

RobinHood said...

Hidup Memang Singkat. . . .
Mati Tuw SangatLah Dekat Dengan Setiap Mahluk. . . .

Moga2 Teman kamOO di Tempatkan Di Antara Org2 Yang Beriman. . .
Dan Rohnya DiCucuri Rahmat. . .
Amin.

Cik bunga mawar said...

tenkiu robinhood~

mari kite same2 sedekahkan al-Fatihah untuknye di sana, AMIN~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...