Pages

Sunday, October 26, 2008

::jalan-jalan::




tadi siang,

jalan-jalan dengan kakak..smalam pun patutnya keluar dengan dia tapi ada hal sikit, so terpaksa tolak...rugi sbb dia dengan member dia [Qrune] nak belanja tengok wayang..Hari ni, no more wayang for me,huhuhu...dalam pukul 1, kami bertolak.. kakak aku ajak temankan dia cuci kereta, memang kotor gila...bz katanye, alasan la tuh...


aku temankan dia cuci kereta dekat seksyen 13 [tempat kelly dan nu'ui selalu cuci kereta] servis dia not bad la...time tengah cuci kereta tu cuaca kejap mendung, kejap panas..buat suspens jer tp at last panas jer memanjang. lepas tu pergi menjengah ke Giant kejap, saje jalan-jalan. Perut lapar gila, so decide pergi makan kat foodcourt...kakak aku tak nak makan nasik, bukan diet tapi sebab takut masuk angin. Pelik betul tapi kenyataan. Kalau dia makan nasik, sure aku kena urut badan dia kejap lepas tu, haaaiiisshhh...


aku dengan dia pilih gerai "nasik chop"...bukan nak makan nasik tapi nak makan spagetti dia...nampak macam menarik jer...aku dengan kakak pesan spagetti with lamb cutler tapi tetiba pulak tak ada. Why? lamb tak ada, huhuhu..So tukar ke spagetti with chicken cutler...Boleh tahan [if nak compare dengan harga dia yang rm5.90 tu, memang berbaloila]...


Dah kenyang, terus masuk dalam Giant, kakak mau beli sushi...aku plak tersengih-sengih sebab memang dah lama craving for sushi, wahahaha.... tapi dalam dok tengah shopping tu, mata masing-masing jadi ngantuk gila. ..mula-mula tak nak layan sangat mata tu tapi last-last tak boleh jadi. Semua barang kat dalam Giant tu nampak tak menarik hati dikala mata ni tengah mengantuk. Kakak aku kata, dia jadi tak ada mood nak shooping.


So, kami decide cari surau untuk lelapkan mata sekejap....[maaf! tau memang tak boleh tidur pun dalam surau tapi nak buat macam mana, ngantuk ni tak boleh ditahan-tahan lagi..] Kakak aku lelap setengah jam and pastu solat jap...Then, baru ada smangat balik nak shopping...yehuuuu!!! time for shopping, hahahaha..



*update : DONE! craving for sushi dah tercapai...my kakak belanja. Walaupun ianya hanyalah sushi dari Giant...for me, its ok!

me and myself~rose~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...