Pages

Tuesday, October 28, 2008

::surat untuk aku III::

Saya kena gigih..baru boleh pergi oversea [jepun/korea wait for me...]



kehadapan aku,

Arggghhh!!! tanda-tanda mengalami pembekuan otak dah menyerlah, tanda-tanda gangguan jiwa juga dah mula ketara, huhuhu...Sabar-sabar, itu perkara biasa bila exam melanda.....


Rosmawar, kuatkan fikiran...lapangkan minda. Minggu-minggu exam ni akan berakhir juga. Ya, itu pasti!!


Huhuhu...tetap rasa mo nangis, cam mana nih, tolong-tolong!!! [tarik nafas dalam-dalam...pastu hembus perlahan-lahan....] Okeh, its time tu start study balik....



yang benar...aku



*ps: kepada kawan-kawanku sekalian, selamat menduduki final exam, bila berdoa tu, jangan lupa doakan saya skali yea! kepada kak eida plak, cepat-cepat sihat dari demam tau...jangan malas nak makan ubat!*




me and myself~rose~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...