Pages

Sunday, November 2, 2008

::ala...beruk lagi::


haaiisshh...
beruk datang bertandang lagi...
dah la current mood tengah marah, huhuhu...

al-kisahnya bermula...
ina satukan sampah-sampah dalam rumah dan letak kat luar dulu...
nanti baru nak pergi buang...ala tinggal sekejap jer kot..
and tak lama lepas tuh,
sampah tuh bersepah sana-sini,
beruk punya kerja...siot betul,huhuhu...

aku ngan ina pun kutipla balik smpah2 tuh and masukkan dalam plastik baru...
tapi malangnya, sampah tu dah ade ulat2 sampah and mereka merayap sana sini...
apa lagi melompat lebih tinggi la aku
jantung aku berdegup kencang,
peluh dingin hampir mengalir disegenap pelusuk badan...
[aku phobia segala jenis ulat2~tolong~~]
last-last ina jer kutip sorang-sorang,
aku tolong tengok jer dari jauh....
aku memang tak dapat tolong dia,
sorry ina...kak rose mu ini memang phobia gila ngan makhluk tuhan yang satu ni...
Huhuhu...aku takut ulat, aku benci ulat, aku tak suka ulat!!!



me and myself~rose~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...