Pages

Friday, November 7, 2008

::craving for::



~rambutan~

td, pergi keluarkan duit kat ATM Bank Islam sebelah Jati..
pastu lalu kat satu rumah ni,
nampak buah rambutan bergayut2 kat pokok,
nampak macam sedap.....
sangat teringin mo makan buah ni
[kalau kat kpg, aku panggil 'buah moktan']

kepingin banget nih,mana nak cari ntah...
kat taiping pun dah abes musim sekarang,
hope kat pasar malam seksyen 6 ada la...


2 comments:

era Natasha said...

u!

craving lagi tak?

rumah i la kot yang dekat area jati tu yang banyak buah rambutan tu.. hehe! i pon dah lama craving gilak ok. cuma malas nak menjolok je.

meh la dtg rumah i menjolok jolok buah-buah rambutan yang masih ada tinggal sikit tu sblm dia habis tros.

manis ok! hehe

msg meee okai kak ros.. hehehe

Blossoming Rose said...

huhuhu,
still craving lagi la era syg..[ngalahkan org pregnant yg mengidam nih..]

banyak lg ke rambutannya tu,
apa kata u jolokkan buah tu utk i dulu..bleh? bleh la :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...