Pages

Sunday, November 16, 2008

::terima kasih kalian::


semalam,
seharian berkurung di bilik..
macam-macam fikir..
baring-baring,
tidur-tidur,
dan nanges juga..
mata merah dan bengkak-bengkak,
jadi malu mahu menjengah teman-teman di ruang tamu...

malam sket,
mood dah agak stabil,
and mata dah kurang bengkak,
aku ke ruang tamu...
ina and nana tanya, baru bangun ke?
aku mengiyakan aje...
diorang kata lamanya tido?
aku senyum...

semalam aku langsung tak online,
hanya mahu menonton tv sepuasnya...
mood aku bertambah baik lepas menonton tv...
Jerry Yan berlakon...sngat ensem!
hilang skejap 'dia' dari ingatan...

namun bila waktu tido menjengah,
aku kembali memikirkan 'dia'...
aku nanges lagi...

hari ni,
ok-ok sedikit...
mungkin support dari orang-orang tersayang...
terima kasih kalian,
kata-kata kalian memang bermakna buat aku...

"xmo sedih2la.kumbang bukan seekor..trust me u'll meet someone yg akn bls cinta awk masa keje nanti...embrace n accept wat eve hppn...b strong k"

'"tau macm mana rasanya but think it dis way awk xbercinta lg dengan dia cume hv a crush je kan...jodoh xde...awk akn jumpe nanti"

"dun think too much...theres so many things in da future u have to face..chill out!"

"Ros... sesungguhnya ada insan yang terbaik sudah menunggu kamu di luar sana...Sedar x sedar mungkin insan tu sbenarnya hampir dengan kamu...tapi masa belum tiba utk kamu berdua bertemu...Anggap kisah kamu kali ini menjadi asam garam dalam hidup kamu....Jodoh, ajal, maut di tangan tuhan...Nangis sedaya mungkin...Nangis la sepuas2nya...Jika itulah caranya yang boleh mengembalikan diri kamu yang lama..."

"really2 touching... i can feel it.."

"kak rose...ko kena kuat, ko slalu suruh aku kuatkan. Aku akan kuat kalau orang sekeliling aku kuat, jangan asyik tido jer...nanti kalau lapar keluar yea"

terima kasih sekali lagi,
kalian sangat mengambil berat pasal aku...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...