Pages

Friday, November 14, 2008

::ini cinta hati saya::



#Hediaki Takizawa (tackey)#
cinta hati saya yang pertama :b
sangat2 cinta sama dia especially masa tengok drama Anchor Women
love him so much walaupun dia tak tahu saya sangat cinta mati sama dia..


#Vic Zhou#
dia cinta hati saya juga...
fall in love with him masa dia belakon drama Meteor Garden [Hua Zie Lei] and then Mars [Ling]
sangat ensem sampai sentiasa bermain-main dihati saya


#Shin Dong Wook#
jatuh cinta dengan dia bila tengok dia berlakon sebagai Dong Wook dalam drama Soulmate
wujudkah lelaki seperti itu?
love him ;b


#Ikuta Toma#
kawaii ne ;)
sngat cinta sama dia setelah menonton drama Hanakimi [Nakatsu]
perangai dia dalam drama tu buatkan dia sentiasa berada di hati saya dan menjadi cinta hati saya

#Jerry Yan#
saya cinta mati sama dia
sangat suka ketika dia memegang watak Dao Ming Si dalam Meteor Garden
Jerry, cinta sama kamoo sangat2

#Ken Zhu#
saya juga cinta mati dengan dia
dia mengingatkan saya pada seseorang yang sudah menjadi milik orang lain
seseorang yang sudah menjadi kenangan saya
cinta sangat sama dia dalam drama Love Storm

#Bi Rain#
sangat cinta
especially dalam drama Full House [Lee Yong Zie] sangat secocok sama Song Hye Kyo [Han Jie Ein]
dia membuatkan hari saya sentiasa indah dan gembira
cinta dia juga ;)

#Nicholas Tse#
dramanya sangat banyak yang saya tonton
semuanya membuatkan saya sentiasa jatuh cinta sama dia
love u forever nicholas :x


#Lee Dong Wook#
sangat jatuh cinta sama dia dalam drama My Girl
wataknya sebagai Seol Gon Chan sangat memikat hati saya
sangat cinta, cinta dan terus ciinta ;b



*saya sangat cinta mati sama kalian*

2 comments:

kasih nurein said...

kak, sume u cinta..mane 1 yg betol2 "cinta hati" u kak? i kompius ni?? let show him to me kak.. plezz.. hehehe..

Cik bunga mawar said...

tu la tuh, semua ni 'cinta hati' i kann...haaiisshh! agak susahlah mau membuat pilihan...

kalu ein,pilih yang mana satu utk kakakmu ini??!!??

So now, just biar diorang jer lah pilih I,I terima jer yang mana2,hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...