Pages

Monday, November 17, 2008

::beauty is pain::


hari ini,

aku pergi pusat kesihatan UiTM sebab nak 'cuci' gigi. Nama saintifik dia aku tak pasti. Kalau tak silap skilling ke scaling ntah [watever]...dah lama sangat rasanya tak meng'check' gigi ni mesti parah gila dah,hahahaha [last check masa time sekolah dulu2 kot,lama gila kan]....Berdebar-debar jugaklah, al maklumlah tak pernah lagi cuba rawatan 'cuci dan mencuci' gigi ni. Dengar cerita sakit! Mak ai, kecut jugalah tali perut aku nih..haaiiisshh ='(

tapi orang cakap 'beauty is pain'. So, nak cantik kena la berkorban sikit [at least walau muka hodoh tahap apa skali pun, kalau gigi cantik kira oraitla tu kan...ada gak aset yang mahu ditunjuk,hahahaha]

Sebelum proses 'cuci' ni di lakukan, sempat lagilah aku tanya doktor tu itu dan ini...membebel jugaklah dia kat aku sekejap. Proses men'cuci' gigi ini agak sakit jugak, ngilu tak payah nak cakaplah....abes berdarah semua sampai aku rasa lepas ni macam dah tak ada harapan mau senyum dengan sempurna dan memiliki gigi yang penuh, macam dah tercabut habis semua gigi aku nih,huhuhu...BUT 'beauty is pain' kan...

So, sekarang dah ok cuma rasa sengal-sengal gigi jer...

*lesson for today : beauty is pain!*


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...