Pages

Tuesday, November 11, 2008

::surat untuk aku IV::



yess!!!

*melompat-lompat tak tentu hala sekejap*

exam jepun, paper yang terakhir dah berakhir...
aku dah tamat dan ini menandakan sebelah kaki aku dah melangkah ke fasa yang lain,
fasa kerjaya...
haaaiiishhh,
terasa neves la pulak...
apalah akan aku jadi nanti...takuttttt

*gembira + neves + sedih*

gembira,
sebab dah mengakhiri zaman belajar yang dah hampir 5 tahun aku tempuh...
pahit getir hidup aku belajar bermula disini...
jatuh bangun aku...kekuatan aku untuk hidup semuanya bermula disini,
aku mengenal dunia di sini...
aku sebagai aku banyak bermula disini...

*positif thinking*

neves,
cukupkah kekuatan yang aku kumpul ni,
untuk mengorak langkah ke alam yang agak asing bagi aku...
alam kerjaya yang lebih mencabar....lebih banyak dugaan,
u can do it girl!!! Yakin boleh!!

*sambil nyanyi lagu apa ntah*

~jika kau fikirkan kau boleh, kau pasti boleh melakukan..jika kau fikirkan kemenangan, usahamu temui kejayaan..lalalala~

*distracted*

sedih,
watashi wa ima o-kane o motte imasen ;(

macam mana mo idup macam ni...
aku hanya mampu senyum jer bila pandang dalam purse...
hanya tersenyum walaupun dalam hati aku tengah menangis,
how to survive with only rm20 ringgit in ur purse rite now...?
no more family to give money,
means, no more money to withdraw, sob2

[someone told me: just smile walaupun dalam purse hanya ada rm3.80 jer...start with ketawa to urself first and then baru nanges, tak ada lah nak stress2 sngat...]

*mau nanges jugak*

dah kena start cari keje nih, apa2 pun tak kesah asal pekerjaan yang halal...
or else balik kpg and duduk diam2...sampai ada job interview yang sesuai,
hurmmm..

*think2*

*please think positive dear*


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...