Pages

Thursday, November 20, 2008

::picnic tak terancang::


::09 November 2008::


ber'picnic' di tasik shah alam...tak dirancang pun.

Mula-mula aku terasa nak buat sandwich, so ajak diorang datang rumah untuk makan-makan...Tiba-tiba nu'ui suggest makan sandwich sambil pergi picnic kat mana-mana. Hurmm macam menarik!

Petang tu kami berpicnic sakanlah walaupun tak cukup korum [nona dengan karen xdok] Kak ieda bawak anak sedara dia [shira] join skali....

So, ini antara photo yang sempat di ambil ketika berpicnic ;)



p/s: walaupun ber'picnic'kan hanya berlatarkan tasik shah alam... tetapi 'memori'nya tetap indah


6 comments:

Ninie said...

bestnya picnic.. dah lama sgt i tak picnic cam ni...sambil gosip2 hangat hihi

Nurhayati said...

wah picnic.. best2x..
lama gile tak picnic camni..

*sobs

KyLa is KaLyLa said...

wah cun jgak gambar i yg u edit...
muahahahhahahaha!!!!!

Blossoming Rose said...

to ninie & nurhayati:
memang best picnic2kan begini ;)
hilang stress....u ols should try sekali-sekala ;D

to kelly:
u ingat gmbar u jer ke yang cantik...gambar we ols pun cantik gak tau,hahaha

faqiha said...

wah best nye g picnic :]]]]

Blossoming Rose said...

to faqiha:
memang best g picnic nih...so jom kita picnic,hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...